Συχνές Ερωτήσεις

Τι χρειάζεται να γνωρίζετε πριν από την κράτησή σας

Πώς μπορώ να ζητήσω τιμές;

Μπορείτε να ζητήσετε τιμές είτε από την ιστοσελίδα μας, είτε εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε ή να μας στείλετε ένα email και θα χαρούμε να ψάξουμε για εσάς τις πιο συμφέρουσες προσφορές ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Ποιες γλώσσες υποστηρίζετε;

Υποστηρίζουμε τις παρακάτω Γλώσσες:
Αγγλικά
Ελληνικά
Γερμανικά
Ιταλικά
Γαλλικά

Ποιο είναι το επίπεδο ασφαλείας της ιστοσελίδας σας;

Η διαδικασία πληρωμής μιας κράτησης γίνεται σε απόλυτα ασφαλές περιβάλλον (Eurobank & PayPal) το οποίο και πληροί όλες τις προδιαγραφές προστασίας προσφέροντας κρυπτογράφηση μέσω πρωτοκόλλου SSL (Secure Socket Layer). Το Rental Deals δεν δέχεται ούτε καταγράφει αριθμούς πιστωτικών καρτών. Κάθε επικοινωνία ή σύνδεση του Rental Delas με τη Eurobank και το PayPal διαθέτει κρυπτογράφηση πρωτοκόλλου SSL (Secure Socket Layer) μέσω RapidSSL (256-bit Encryption).

Σχετικά με τα στοιχεία εγγραφής σας, το Rental Deals δεσμεύεται να σέβεται και να προστατεύει το δικαίωμά σας για προστασία του απορρήτου της σύνδεσής σας.

Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο Rental Deals χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από την εταιρεία μας με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης. Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997.

Ποια είναι η Πολιτική Καυσίμων;

Συνήθως η Πολιτική στην Ελληνική αγορά είναι απλή:

Αναμένεται από εσάς να επιστρέψετε το ενοικιαζόμενο όχημα με την ίδια ποσότητα καυσίμου με την οποία το παραλάβατε.

Σε περίπτωση που το όχημα επιστραφεί με λιγότερο καύσιμο, τότε θα χρεωθείτε για την υπολειπόμενη ποσότητα καυσίμου, καθώς και για την επανατροφοδότηση του αυτοκινήτου (παρακαλούμε μεταβείτε στους Όρους και Προϋποθέσεις των προμηθευτών μας για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική καυσίμου της κάθε εταιρείας).  

Σε περίπτωση κατά την οποία το ενοικιαζόμενο όχημα επιστραφεί με περισσότερο καύσιμο, δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων (παρακαλούμε μεταβείτε στους Όρους και Προϋποθέσεις των προμηθευτών μας για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική καυσίμου της κάθε εταιρείας).

Σε ποιο σημείο της ιστοσελίδας σας μπορώ να ελέγξω τους όρους και τις προϋποθέσεις ενοικίασης;

Κατά την κράτησή σας, σας ζητάμε να επιβεβαιώσετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις κράτησης και ενοικίασης. Οι όροι και οι προϋποθέσεις χρήσης της μηχανής κράτησης του RentalDeals είναι διαθέσιμοι στην ενότητα “ Όροι Χρήσης ” ενώ οι Όροι και οι Προϋποθέσεις ενοικίασης όλων των συνεργαζόμενων προμηθευτών βρίσκονται μέσα στην ενότητα “ Συνεργάτες ”.

Πού μπορώ να βρω κατευθύνσεις ώστε να εντοπίσω τον σταθμό ενοικίασης για την παραλαβή του οχήματος;

Η διεύθυνση και οι πληροφορίες επικοινωνίας για τον εκάστοτε σταθμό είναι διαθέσιμες κατά την ενοικίασή σας, καθώς και επάνω στο Voucher ενοικίασης. Σε όλες τις περιπτώσεις θα συμπεριλαμβάνεται και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Η εταιρεία ενοικίασης βρίσκεται μέσα στο αεροδρόμιο;

Εάν έχετε επιλέξει να παραλάβετε / παραδώσετε το ενοικιαζόμενο όχημα από Αεροδρόμιο κατά την κράτησή σας, τότε το όχημα ενοικίασης θα βρίσκεται είτε στον αεροσταθμό είτε πολύ κοντά σε αυτόν. Κάποιοι από τους συνεργάτες μας παραδίδουν / παραλαμβάνουν το αυτοκίνητό σας σε Αεροδρόμιο χωρίς να έχουν σταθμό ενοικίασης μέσα σε αυτά (Meet & Greet). Στην περίπτωση αυτή ένας εκπρόσωπος της εταιρείας ενοικίασης θα σας περιμένει στην αίθουσα αφίξεων ώστε να παραδώσει / παραλάβει το όχημά σας. Εσείς θα πρέπει να μας συμπληρώσετε το πεδίο “ Αριθμός Πτήσης ” με τον κωδικό αριθμό της πτήσης σας ώστε ο εκπρόσωπος την εταιρείας ενοικίασης να σας περιμένει σε περίπτωση που η άφιξή σας έχει καθυστέρηση. Αντίστοιχα, σε περίπτωση παραλαβής / παράδοσης οχήματος σε λιμάνι, σας παρακαλούμε όπως μας συμπληρώσετε στο κατάλληλο πεδίο το όνομα του καραβιού με το οποίο έρχεστε. Σε περίπτωση κατά την οποία ο σταθμός παραλαβής / παράδοσης είναι Meet & Greet και όχι σταθμός ενοικίασης, θα απεικονίζεται ξεκάθαρα κατά την κράτησή σας (όπως και στο Voucher).

Θα χρειαστεί να πληρώσω παραπάνω εάν χρειαστεί να επιστρέψω το όχημα νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ;

Εάν θέλετε να παραλάβετε / παραδώσετε το ενοικιαζόμενο όχημα σε ώρα εκτός ωραρίου λειτουργίας του σταθμού παραλαβής / παράδοσης πιθανόν να χρειαστεί να πληρώσετε μία επιπρόσθετη χρέωση για “ Εξυπηρέτηση εκτός ωραρίων εργασίας ”. Οι χρεώσεις αυτές αναφέρονται στους Όρους Ενοικίασης στους οποίους μπορείτε να έχετε πρόσβαση πριν προχωρήσετε με την κράτησή σας. Και κατά την κράτησή σας θα υπάρχει σαφής ένδειξη εάν οι χρεώσεις για “ Εξυπηρέτηση εκτός ωραρίων εργασίας ” συμπεριλαμβάνεται στην τιμή.

Μπορώ να παραδώσω το όχημα σε διαφορετική τοποθεσία;

Η παράδοση του οχήματος σας σε διαφορετική τοποθεσία από την τοποθεσία παραλαβής του είναι συνήθως εφικτή και θα σας ενημερώνουμε κατά την ώρα της κράτησης. Συνήθως υπάρχει μία χρέωση για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς του οχήματος στον σταθμό παραλαβής (αυτή η χρέωση ονομάζεται “One-Way fee” και θα ενημερώνεστε για το αν αυτή συμπεριλαμβάνεται στην τιμή σας κατά την κράτηση σας).  

Είμαι πάνω από 75 χρόνων. Μπορώ να νοικιάσω όχημα;

Δυστυχώς δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε κράτηση μέσα από την ιστοσελίδα μας. Προτείνουμε να επικοινωνήσετε απευθείας με τους παρόχους ώστε να εξετάσετε τις εναλλακτικές σας.  

Υπάρχει χρέωση για νεαρούς οδηγούς;

Όταν ζητάτε μία τιμή από το σύστημά μας, απαιτείται να μας παρέχετε την ηλικία του οδηγού. Σύμφωνα με τις ηλικιακές προϋποθέσεις του κάθε συνεργάτη μας, σας εμφανίζονται τα αποτελέσματα αναφορικά με την αναζήτησή σας. Συνεπώς, δεν υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση για νεαρό οδηγό, εφόσον φυσικά πληροί της ηλικιακές προϋποθέσεις των συνεργατών μας.

Ποιες ηλικιακές προϋποθέσεις διέπουν την ενοικίαση μου;

Οι ηλικιακές προϋποθέσεις τίθενται από τους συνεργάτες μας (παρόχους ενοικιαζομένων οχημάτων). Αυτό σημαίνει ότι για ασφαλιστικούς λόγους ο κάθε συνεργάτης μπορεί να προϋποθέτει ελάχιστη και μέγιστη ηλικία οδηγού. Οι ηλικιακές προϋποθέσεις ενοικίασης είναι διαθέσιμες στους Όρους Χρήσης του εκάστοτε Συνεργάτη στην ενότητα «Συνεργάτες».

Εάν υπάρχει όριο ημερήσιων χιλιομέτρων, πόσα μπορώ να διανύσω και τι συμβαίνει στην περίπτωση κατά την οποία διανύσω περισσότερα;

Οι λεπτομέρειες αναφορικά με την πολιτική ελεύθερων ημερήσιων χιλιομέτρων μπορεί να διαφέρουν ανά πάροχο ενοικιαζομένων οχημάτων, παρόλα αυτά η πολιτική του κάθε παρόχου βρίσκεται μέσα στους Όρους ενοικίασης στην ενότητα “ Συνεργάτες ”. Μέσα στα αποτελέσματα αναζήτησής σας θα αναφέρεται ξεκάθαρα εάν η συγκεκριμένη τιμή αφορά απεριόριστα ή περιορισμένα χιλιόμετρα. Στην περίπτωση κατά την οποία η κράτησή σας αφορά περιορισμένα ημερήσια χιλιόμετρα, η χρέωση ανά υπερβαίνον – των ελεύθερων ημερησίων – χιλιόμετρο θα εμφανίζεται ξεκάθαρα κατά την διαδικασία κράτησης, καθώς και στο Voucher σας.  

Θα χρειαστώ κάποια άλλη μορφή ταυτότητας κατά την παραλαβή του οχήματος;

Μπορεί να σας ζητηθεί να παρουσιάσετε διαφορετική μορφή ταυτότητας ως απόδειξη της διεύθυνσής σας, εξαρτάται πάντα από τις διαδικασίες του παρόχου ενοικίασης τον οποίο επιλέξατε κατά την διαδικασία κράτησης. Παρακαλούμε μεταβείτε στους Όρους και τις προϋποθέσεις ενοικίασης των παρόχων στην ενότητα “ Συνεργάτες ” για περισσότερες πληροφορίες.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την Χρεωστική μου κάρτα κατά την παραλαβή του οχήματος;

Στις περισσότερες περιπτώσεις θα πρέπει να παρέχετε μία ενεργή πιστωτική κάρτα στο όνομα του οδηγού κατά την παραλαβή του οχήματός σας. Οι χρεωστικές κάρτες δεν γίνονται αποδεκτές. Παρόλα αυτά μπορεί κάποιοι από τους παρόχους ενοικιαζομένων οχημάτων να δεχτούν μία χρεωστική κάρτα εάν επιλέξετε κάποια ασφάλεια μείωσης της απαλλαγής σε περίπτωση ατυχήματος κατά την παραλαβή του οχήματος. Μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε την χρεωστική σας κάρτα κατά την διαδικασία κράτησης στην ιστοσελίδα μας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες γίνονται αποδεκτές από τους Παρόχους ενοικιαζομένων οχημάτων;

Οι ακόλουθες πιστωτικές κάρτες γίνονται συνήθως αποδεκτές κατά την παραλαβή του οχήματος: American Express, Master Card και Visa, παρόλα αυτά σας παρακαλούμε όπως ελέγξετε τους όρους ενοικιάσης του κάθε παρόχου στην ενότητα “ Συνεργάτες ”.

Τι είναι η οδική βοήθεια;

Η οδική βοήθεια παρέχεται από τους συνεργάτες μας, και θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε μαζί τους σε περίπτωση μηχανικής βλάβης του οχήματος (παρακαλούμε μεταβείτε στους Όρους και Προϋποθέσεις των προμηθευτών μας για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την οδική βοήθεια της κάθε εταιρείας).

Τι χρειάζεται να γνωρίζετε μετά από την κράτησή σας

Ποια είναι η ακυρωτική πολιτική σας;

Εάν η κράτηση σας ακυρωθεί τουλάχιστον 48 ώρες πριν την προκαθορισμένη ώρα παραλαβής του οχήματος, τότε όλα τα χρήματα σας επιστρέφονται. Εάν η κράτησή σας ακυρωθεί λιγότερο από 48 ώρες πριν την προκαθορισμένη ώρα παραλαβής του οχήματος δεν επιστρέφονται χρήματα.

Ποιο είναι το όνομα της εταιρείας η οποία θα μου νοικιάσει το όχημα;

Το όνομα την εταιρείας ενοικίασης μπορείτε να το δείτε κατά την διαδικασία της κράτησης καθώς και στο Voucher το οποίο θα αποσταλεί σε εσάς μετά την επιβεβαίωση της κράτησής σας.

Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου απευθείας στην εταιρεία ενοικίασης;

Παρακαλούμε να μην ακυρώσετε την κράτησή σας απευθείας στην εταιρεία ενοικίασης. Η Ακυρωτική μας πολιτική αναφέρεται μόνο σε ακυρώσεις που έχουν γίνει απευθείας στην RentalDeals. Ακυρώσεις οι οποίες έγιναν απευθείας στις εταιρείες ενοκίασης δεν θα συνεπάγονται καμία επιστροφή χρημάτων, ανεξαρτήτως χρόνου ακύρωσης.  

Γιατί δεν μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου μέσα από την ιστοσελίδα;

Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την διαδικτυακή ακύρωση της κράτησής σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο και κάποιος από τους εκπροσώπους μας θα σας εξυπηρετήσει.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας, οι μόνες αποδεκτές μέθοδοι είναι μέσω της ιστοσελίδας μας στην ενότητα “ Διαχειριστείτε την κράτηση σας ” ή μέσω ακυρωτικού email το οποίο θα πρέπει να αποστείλετε στο τμήμα κρατήσεων της RentalDeals (reservations@RentalDeals.gr) και ρητά θα μας αναφέρει τον αριθμό κράτησης την οποία και θέλετε να ακυρώσετε.

Μπορώ να ακυρώσω την κράτηση μου όσο αυτή αναμένει επιβεβαίωση;

Ναι μπορείτε να ακυρώσετε μία κράτηση όσο αυτή αναμένει επιβεβαίωση, παρόλα αυτά θα πρέπει να λάβετε υπ΄όψιν σας ότι οι περισσότερες από τις κρατήσεις οι οποίες αναμένουν επιβεβαίωση επιβεβαιώνονται. Παρόλα αυτά εάν ακόμη επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας μπορείτε να το κάνετε επιλέγοντας την ενότητα “ Ακύρωση της κράτησής μου ”.

Τι σημαίνει ότι η κράτησή μου είναι “Κατόπιν επιβεβαίωσης”;

Όταν δείτε ότι ένα όχημαή επιπλέον εξοπλισμός  είναι “Κατόπιν Επιβεβαίωσης” διαθέσιμο, αυτό σημαίνει ότι η διαθεσιμότητα της κατηγορίας οχήματος/εξοπλισμός που έχετε επιλέξει είναι για την συγκεκριμένη εταιρεία ενοικιάσεων περιορισμένη και θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε την διαθεσιμότητα με την εταιρεία αυτή. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας εντός 24 ωρών να σας ενημερώσουμε εάν το όχημα είναι διαθέσιμο.

Τι είναι το Voucher Ενοικίασης;

To Voucher ενοικίασης αποτελεί ένα κουπόνι το οποίο περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες αναφορικά με την κράτησή σας και θα πρέπει να παραδοθεί στον σταθμό παραλαβής του οχήματος.

Απαιτείται η επίδειξη του Voucher για την παραλαβή του οχήματος;

Ναι, η επίδειξη του Voucher αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την παραλαβή του οχήματος. Εάν δεν έχετε μαζί σας το Voucher το οποίο σας αποστείλαμε κατά την επιβεβαίωση της κράτησής σας, μπορεί να προκύψουν επιπρόσθετες χρεώσεις στον σταθμό παραλαβής του οχήματος. Εάν χρειάζεστε ένα νέο Voucher ή το χάσατε μπορείτε να το επανεκτυπώσετε μέσω της ενότητας “Οι κρατήσεις μου”.

Δεν έχω παραλάβει το Voucher της κράτησής μου.

Αυτόματα σας στέλνουμε το Voucher της κράτησής σας μέσω email μόλις η κράτησή σας επιβεβαιωθεί. Εάν δεν το έχετε παραλάβει παρακαλούμε ελέγξτε τους φακέλους με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Μπορείτε να εκτυπώσετε ξανά το Voucher σας μέσα από τον ιστότοπο μας από την ενότητα “Οι κρατήσεις μου”.

Πού μπορώ να βρω τις απαραίτητες πληροφορίες για την πληρωμή;

Κατά την διάρκεια της διαδικασίας κράτησής θα σας υποδεικνύεται η συνολική τιμή της ενοικίασης, και ποιο ποσό είναι πληρωτέο κατά την κράτηση. Επίσης ένα email επιβεβαίωσης πληρωμής και κράτησης θα σας αποσταλεί ενημερώνοντάς σας για το ποσό πληρωμής.

Από πού παραλαμβάνω το όχημα;

Η Διεύθυνση της εταιρείας ενοικίασης αναγράφεται ξεκάθαρα επάνω στο Voucher. Εάν παραλαμβάνετε το όχημά σας από Αεροδρόμιο, θα αναγράφεται ξεκάθαρα εάν ο σταθμός ενοικίασης βρίσκεται εντός του Αερολιμένα ή όχι. Κάποιοι πάροχοι προσφέρουν υπηρεσίες Meet & Greet (συνάντηση και εξυπηρέτηση στο προκαθορισμένο σημείο χωρίς να έχουν σταθμό), οι συγκεκριμένες πληροφορίες θα είναι σαφείς κατά την διάρκεια της κράτησης και στο Voucher σας. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δυσκολευτείτε να βρείτε τον αντιπρόσωπο της εταιρείας ενοικίασης, τότε μπορείτε να καλέσετε τον σταθμό στα τηλέφωνα επικοινωνίας που παρέχονται στο Voucher ενοικίασης.

Εάν φτάσω αργά στον σταθμό παραλαβής, θα κρατήσει ο αντιπρόσωπος το όχημα για εμένα;

Δεν υπάρχει τέτοια εγγύηση, καθώς το όχημα κρατείται για τον χρόνο που εσείς ορίσατε κατά την διαδικασία της κράτησης.

Ποια είναι τα ωράρια λειτουργίας των εταιρειών ενοικιάσεων;

Μπορείτε να βρείτε τα ωράρια λειτουργίας για τον σταθμό ο οποίος σας ενδιαφέρει μέσα στην ενότητα “Σταθμοί” επιλέγοντας τον σταθμό που σας ενδιαφέρει και την εταιρεία ενοικίασης που σας ενδιαφέρει.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που καθυστερήσει ή ακυρωθεί η πτήση μου;

Κατά την διαδικασία της κράτησής σας ζητάμε να μας συμπληρώσετε τον αριθμό πτήσης ώστε ο αντιπρόσωπος της εταιρείας ενοικίασης οχημάτων να σας περιμένει σε περίπτωση καθυστέρησης. Σε περίπτωση κατά την οποία η πτήση σας ακυρωθεί θα πρέπει να καλέσετε τον σταθμό για να ενημερώσετε για την νέα ώρα άφιξής σας και τον νέο αριθμό πτήσης. Οι τηλεφωνικοί αριθμοί τους οποίους μπορείτε να καλείτε θα βρίσκονται πάντα στο Voucher της ενοικίασης. Θα πρέπει να σας επισημάνουμε ότι δεν παρέχουμε επιστροφές χρημάτων λόγω καθυστερημένων ή ακυρωμένων πτήσεων.

Θα ήθελα να προσθέσω τις λεπτομέρειες της πτήσης μου στην κράτησή μου.

Ο πιο γρήγορος τρόπος να το κάνετε αυτό είναι αποστέλλοντάς μας ένα email με τις νέες πληροφορίες στην διεύθυνση reservations@rentaldeals.gr. Θα προσθέσουμε τις πληροφορίες που θέλετε στην κράτησή σας και θα σας απαντήσουμε ώστε να σας ενημερώσουμε πως οι απαραίτητες αλλαγές έγιναν. Μην ξεχνάτε να προσθέτετε τον αριθμό κράτησής σας στον τίτλο του email.

Πώς μπορώ να προσθέσω έναν Επιπρόσθετο Οδηγό;

Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα κατά την παραλαβή του οχήματός σας. Απλά ενημερώστε τον Αντιπρόσωπο της εταιρείας ενοικίασης ότι θέλετε να προσθέσετε την συγκεκριμένη υπηρεσία στην κράτησή σας. Το κόστος της παροχής αυτής πληρώνεται τοπικά. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε έναν επιπρόσθετο οδηγό επιλέγοντάς τον μέσα από το μενού “Προαιρετικός Εξοπλισμός και ασφάλειες” κατά την διαδικασία κράτησης.

Έχω ζητήσει ένα παιδικό κάθισμα. Θα το πάρω σίγουρα;

Είναι σημαντικό να ζητήσετε ένα παιδικό κάθισμα κατά την διάρκεια της κράτησής σας ώστε να εξασφαλίσετε την διαθεσιμότητά του. Το κόστος ενοικίασης του παιδικού καθίσματος θα συμπεριλαμβάνεται στην τιμή εάν αυτό επιλεχθεί κατά την διαδικασία κράτησης.

Θα ήθελα να προσθέσω επιπρόσθετες παροχές στην κράτησή μου.

Ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος να ζητήσετε προαιρετικό εξοπλισμό και να εξασφαλίσετε την διαθεσιμότητα του κατά την παραλαβή του οχήματος σας, είναι να το κλείσετε κατά την διαδικασία της κράτησης, αντί να το ζητήσετε από τον αντιπρόσωπο της εταιρείας ενοικίασης κατά την παραλαβή του οχήματος. Μπορείτε να προκρατήσετε προαιρετικό εξοπλισμό και ασφάλειες επιλέγοντας τα από το μενού “Προεραιτικός εξοπλισμός και ασφάλειες” κατά την διαδικασία κράτησης.

Τι χρειάζεται να γνωρίζετε κατά την διάρκεια της ενοικίασής σας

Τι μπορώ να κάνω εάν το όχημα δεν είναι στην κατάσταση την οποία περίμενα;

Εάν θεωρείτε ότι το όχημα δεν είναι του επιπέδου που περιμένατε θα πρέπει να ενημερώσετε τον αντιπρόσωπο της εταιρείας ενοικίασης κατά την παραλαβή του.

Μπορώ να παραδώσω το όχημα νωρίτερα από ότι αναγράφεται στο Voucher μου; Θα λάβω επιστροφή χρημάτων για τις ημέρες κατά τις οποίες δεν χρησιμοποίησα το όχημα;

Πιθανότατα μπορείτε να επιστρέψετε το όχημα νωρίτερα από ότι αναγράφεται στο Voucher σας, παρόλα αυτά, δεν είμαστε σε θέση να επιστρέψουμε χρήματα για ημέρες που δεν χρησιμοποιήσατε το όχημα. Παρακαλούμε καλέστε τον σταθμό ενοικίασης για τις απαραίτητες πληροφορίες σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το όχημα νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Μπορώ να παρατείνω την ενοικίαση μου κατά την διάρκειά της;

Παρότι εμείς δεν μπορούμε να παρατείνουμε την ενοικίασή σας μετά από την παραλαβή του οχήματος, αυτό μπορεί να είναι εφικτό ζητώντας την επέκταση απευθείας από τον εκπρόσωπο της εταιρείας ενοικίασης. Εάν υπάρχει διαθεσιμότητα θα σας δώσουν την δυνατότητα να κρατήσετε για περισσότερο χρόνο το όχημα. Στην περίπτωση αυτή θα υπάρξουν επιπρόσθετες χρεώσεις οι οποίες θα πρέπει να πληρωθούν τοπικά στον σταθμό ενοικίασης.