Noleggio auto U-Save

U-Save Sede Centrale

Noleggio auto U-Save
Indirizzo: 56 Aghias Triados

Orario Uffici (GMT+2)
Lunedi: 07:31 - 20:59
Martedì: 07:31 - 20:59
Mercoledì: 07:31 - 20:59
Giovedi: 07:31 - 20:59
Venerdì: 07:31 - 20:59
Sabato: 07:31 - 20:59
Domenica: 07:31 - 20:59
Punto 2.6/5
Qualità di Servizio 2.4/5
Cordialità del personale 3.0/5
Condizioni del veicolo 2.3/5

U-Save Critiche cliente

eli mali
09/07/2017   06:35
Score: 1.7/5
Qualità di Servizio: 1/5
Cordialità del personale: 2/5
Condizioni del veicolo: 2/5
not ready for custemers service
Stazione:
one lady take care on all office. No time to serve, not evem to charge money

eli
28/10/2016   07:09
Score: 2.3/5
Qualità di Servizio: 2/5
Cordialità del personale: 3/5
Condizioni del veicolo: 2/5
medium servise
Stazione:
jeeps are not ready to use and we had to change 3 cars as tyres not good etc.

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ
06/10/2016   14:22
Score: 5.0/5
Qualità di Servizio: 5/5
Cordialità del personale: 5/5
Condizioni del veicolo: 5/5
.
Stazione:
.

Vittorio Massobrio
08/09/2016   17:47
Score: 4.3/5
Qualità di Servizio: 5/5
Cordialità del personale: 5/5
Condizioni del veicolo: 3/5
Ci siamo trovati bene
Stazione:
é la seconda volta che prenoto con rental deals in grecia ed è la migliore come prezzi ed inoltre vuole solo un piccolo acconto alla prenotazione.Meglio di così non si puo.

STAVROS FASSARIS
08/09/2016   00:07
Score: 3.0/5
Qualità di Servizio: 2/5
Cordialità del personale: 5/5
Condizioni del veicolo: 2/5
vechicle condition was not up to the par
Stazione:
I received an I20 with 90k km. The carvhad several paint work requirements, the seat fabric had several debrits and the sunroof was not functioning. The vechicle arrived with the gas light on.

OG
04/09/2016   12:18
Score: 4.7/5
Qualità di Servizio: 4/5
Cordialità del personale: 5/5
Condizioni del veicolo: 5/5
Ottimo
Stazione:
Macchina praticamente nuova, personale cordiale. Non hanno un punto di ritiro, solo 1 persona in aeroporto, non è facilissimo individuarla quindi è consigliato richiedete un contatto/email per fissare un appuntamento.

Alessandro Vaghi
24/08/2016   17:12
Score: 1.0/5
Qualità di Servizio: 1/5
Cordialità del personale: 1/5
Condizioni del veicolo: 1/5
I will no longer rent a car from U-Save
Stazione:
The car ws not in good conditions: the engine often knocked, the brakes sometimes were whistling, the car was delivered with the empty tank and without the rear parcel shelf (I obtained it upon an explicit request) and it was difficult to open the rear left door. When I returned the car the employee complained an alleged defect in the right front wheel that I had no time to check on pick-up time. The price was low but the quality was worse

Philippe CATTELAIN
21/08/2016   10:59
Score: 4.0/5
Qualità di Servizio: 4/5
Cordialità del personale: 4/5
Condizioni del veicolo: 4/5
Good service
Stazione:
the car was ok clean just 45 minutes late at the arrival ...but we were on holidays !!!

Modulo di risposta U-Save
dear Mr Philippe, thank you very much for your comments. we are sorry if there was a small delay.probably we had many deliveries the same time. but we delivered the car at the airport and we did not need to transfer you at our office so as not to delay you . we will be glad to assist you in the future again .

Sultan Alqassimi
17/08/2016   15:29
Score: 1.7/5
Qualità di Servizio: 1/5
Cordialità del personale: 3/5
Condizioni del veicolo: 1/5
Not professional at all
Stazione:
The car broke down and after 3 days they replied after calling every office # in the US and Greece and they told me to go fix the car myself and under my own expense , a professional company would replace the car right away or atleast will send someone to fix the car, as the problem of the car wasn't because of my use, just poor car service and condition

Modulo di risposta U-Save
dear Mr Alqassimi, thank you for choosing our company for your rent. the car did not break down . as you said it did not start very easy maybe cause lights may have been left open for long time but nevertheless we found a mechanic to replace the battery with our expense. since you were in an island , we have 48 hours to replace the car or fix the car. so we replaced the battery in the following day. when you returned the car at the airport , you admitted that you had caused a damage on the rear bumper which in such expensive car costs a lot of money but for your compensation for any inconvenience we may have caused you, although we never took back the old battery as we asked you so as to check if it really had a problem , we did not charge you the repair of the bumper. also in the copy of the contract you had , there was not any USA number to call. there were 4 local numbers and two mobile phones. we will be glad to see you you again in your next visit to Greece.

Stephane GUINGO
09/08/2016   11:23
Score: 1.7/5
Qualità di Servizio: 2/5
Cordialità del personale: 1/5
Condizioni del veicolo: 2/5
Bof
Stazione:
Me suis fait extorquer 50 euros pour voiture avec du sable à l'intérieur...

Modulo di risposta U-Save
Dear Mr Stephane, thank for choosing a car from our company U-SAVE. Just above your signature in the rental agreement you signed , it is very clear that customer will be charged if there are stains on seats and too much sand. we did not charge you for the exterior of course , but we had to charge the cleaning of the interior cause it had 3 kilos of sand all over the car and it could not be cleaned with the normal ways of cleaning. sand is very difficult to be removed for the carpet and the next customer wants to take the car absolutely clean as you did. thank you.

Mariusz Sokolowski
29/07/2016   11:03
Score: 2.0/5
Qualità di Servizio: 2/5
Cordialità del personale: 3/5
Condizioni del veicolo: 1/5
Old, poor technically car
Stazione:
Some parts were hanging around , gloves pocket closed forever, breaks squeezing etc...

Modulo di risposta U-Save
dear Mr Mariusz, we really do not understand what was hanging around. the only " default" was that the glove box could not open cause the previous customer had broken the handle of it. we ordered the part immediately, but it takes too long to arrive in Greece cause there was not one in stock in SUZUKI. but this is not considered to be a problem for the car. if you had a problem , it would be better to call us while you had the car and we would fix the problem immediately rather than complain for something that in fact was not important. we will be glad to provide you with our services in your next visit to Greece.

Massimo Chiarini
13/07/2016   19:31
Score: 1.0/5
Qualità di Servizio: 1/5
Cordialità del personale: 1/5
Condizioni del veicolo: 1/5
Very bad service
Stazione:
Although we put the flight details the car was not ready, later we have waited 3 hours to have the minivan gettening confusing message like "we are arriving in a while", we hwve been proposed to have two cars insted the minivan, and after 3 hours we got a different minivan and we have been asked to change it in the next coming days. after 8 days we changed the minivan but the lady told us that she would have arrived at 21.00 in the evening but she arrived at 02.30pm, we wasted our time waiting.

Αλέξιος Γκρίλλας
13/07/2016   05:51
Score: 1.0/5
Qualità di Servizio: 1/5
Cordialità del personale: 1/5
Condizioni del veicolo: 1/5
Αίσχος
Stazione:
Έκλεισα αυτοκίνητο με παραλαβή τη Αγ. Παρασκευή. Το κατάστημά ήταν κλειστό και μιλώντας με την υπάλληλο τηλεφωνικά μου είπε να παραλάβω από το Αεροδρόμιο γιατί αμέλησε να κοιτάξει ότι ζήτησα άλλο σημείο παραλαβής από το σύνηθες. Έπειτα μου ζήτησε εγγύηση 700€ μετρητά (στην Ελλάδα του 2016) γιατί δεν είχα πιστωτική κάρτα.Η εγγύηση αυτή στο site φαίνεται προαιρετική, αλλιώς δεν θα έκανα την κράτηση.Εφόσον τελικά της έκανα σαφές ότι δεν είχα τόσα μετρητά, μου είπε ότι δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.

Modulo di risposta Rental Deals
Αγαπητέ Κύριε Γκρίλλα,Όπως σαφώς αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις ενοικίασης της συγκεκριμένης εταιρείας, τους οποίους αποδεχτήκατε προτού προχωρήσετε σε κράτηση, ο πελάτης οφείλει να έχει πιστωτική κάρτα με επαρκές υπόλοιπο για την κάλυψη της εγγύησης.  Θα βρισκόμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση,  Φιλικά, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών RentalDeals Team